Barion Pixel

 A KoreaShop.hu weboldal használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános szerződési feltételek

І. Általános rendelkezések

1. Jelen Üzletszabályzat (továbbiakban: Szabályzat) az adásvételi szerződést kötő felek kapcsolatára irányadó, ahol egyrészt a Simon és Szimics kft (adószám: 24330978-2-12. Cégjegyzékszám, 12 09 008472, székhely: 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138. (Magyarország)), a továbbiakban "KoreaShop" vagy "Eladó"), másrészt a Vásárló.

2. Vásárló az a személy, aki adásvételi szerződést kötött az Eladóval és árut vásárolt az Eladótól a koreashop.hu weboldalon található online áruházon keresztül, és aki jogosult az áruk hibáiért való felelősséggel kapcsolatos igények érvényesítésére (a továbbiakban „Vásárlónak” nevezzük) .

3. Ez a Szabályzat és az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre, és nem hivatkozik a magatartási kódexre.

4. A szerződés a kormányrendelet hatálya alá tartozik, a fogyasztók és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.(II.26.) Korm. határozat vonatkozik.

5. A megrendeléssel a vásárló megerősíti, hogy a jelen feltételeket elolvasta, és azokkal egyetért.

ІІ. Információbiztonság és -védelem

1. A vásárlónak a vásárláskor közölnie kell a következő információkat:
- név- és vezetéknév / kereskedelmi név;
- állandó lakhely/székhely;
- ha a vásárló kereskedő és adószámmal is rendelkezik, ebben az esetben ez az információ is megadásra kerül;
- email cím;
- telefonszám.

Az adatok a Vásárló azonosításához és az áru kiszállításához szükséges további kommunikációhoz szükségesek.

2. A személyes adatok kezelésének feltételeit és az egyes személyes adatokra vonatkozó előírásokat, amelyekkel a Vásárló ezennel egyetért, a „Személyes adatok védelme” című dokumentum tartalmazza.

3. A reklamációs eljárás keretében a következő adatok megadása szükséges az ügyfelektől: név, vezetéknév, cím, telefonszám és e-mail cím. Az így megszerzett valamennyi személyes adatot kizárólag a panasz kezeléséhez szükséges célból. A vásárlónak joga van személyes adataihoz hozzáférni és azokat helyesbíteni, ideértve a hibás állapot magyarázatát és törlését, valamint ezen adatokhoz kapcsolódó egyéb törvényes jogokat.

ІІІ. Adásvételi szerződés megkötése

1. A távolról kötött szerződés a Vásárló elektronikus megrendelése alapján jön létre (a Vásárló a megrendelés elküldésével javaslatot küld az adásvételi szerződés megkötésére), amelyet az Eladó visszaigazol (ajánlat elfogadása). Amennyiben visszaigazolás nem érkezik, úgy 48 óra múlva automatikusan visszaigazoltnak minősül a rendelés.

2. Az adásvételi szerződés a megrendelés Vásárló részére történő elküldésével és a megrendelés Eladó általi elfogadásával jön létre.

3. Az adásvételi szerződéssel az Eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlás tárgyát képező dolgot a Vásárlónak átadja, és lehetővé teszi számára a tulajdonjog megszerzését, a Vásárló pedig vállalja, hogy a dolgot átveszi és a vételárat az Eladó részére megfizeti.

4. Az eladó fenntartja magának az áru tulajdonjogát az áru árának teljes kifizetéséig. Az eladónak el kell küldenie az árut a kijelölt fuvarozónak, hogy az árut a végső vásárlóhoz szállítsák. Az Eladó a megvásárolt árut a megbeszélt mennyiségben, minőségben és kivitelben adja át a Vásárlónak. Ha csak nincs megállapodás az áru csomagolásának módjáról, az Eladó köteles az árut a biztonságának és védelmének megfelelő módon becsomagolni. Ugyanígy az Eladó becsomagolja az árut szállításhoz.

5. Amennyiben a Vásárló -bármely számára vagy nem számára felróható okból- nem tesz eleget átvételi kötelezettségének, a Eladó követelheti a szállítási költség pótlólagos megfizetést a Vásárlótól, mely minden esetben 1575 forint + áfa, még abban az esetben is, ha a vásárló szállítási díj nélkül vagy más áron kapta meg eredetileg ezt a szolgáltatást.

6. Csomag újraküldése 1575 forint + áfa megfizetését és a Simon és Szimics kft számlájára való beérkezését követő munkanapon lehetséges. A befizetés beérkezettnek számít, amennyiben a Vásárló emailben erről a banki visszaigazolást küld a hello@koreashop.hu email címre.

IV. Árak és fizetési feltételek

1. A vásárló a megrendeléskor érvényes áron kapja meg az árut. A vásárlónak lehetősége van a megrendelés leadása előtt megismerkedni a teljes árral, amely tartalmazza az áfát és minden egyéb díjat.

2. Az eladó elfogadja a fizetési feltételeket.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

3. Az áru a teljes fizetésig az Eladó tulajdonában marad. Az áru sérülésének kockázata a kiszállítást követően száll át a vásárlóra. Az áruk utánvétes feladása esetén a fizetési feltételekre vonatkozó információk nem változhatnak.

4. Eljárás hibás ár esetén:
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált Áru).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

V. Szállítási feltételek

1. A szerződésben vállalt határidőn belüli áruszállítás feltételei a következők:
- megrendelés ellenőrzése;
- a megrendelt áruk szabad készletei az elektronikus megrendelés szerinti mennyiségben;
- fizetés a koreashop.hu weboldalon található információk szerint.

2. Az áruk szállításának lehetséges módjai Magyarországon belül:
- Áruszállítás utánvétellel. Az árut kiszállításkor küldjük el a fuvarozónak. A szállítmányozó általában munkanapokon, az áru feladásától számított 48 órán belül kézbesíti a küldeményeket.
- Áruszállítás a címre utánvét nélkül. Az áruk kiszállítása az utánvéttel megegyező feltételekkel történik, a Vásárló az Eladóval történő egyedi fizetési mód egyeztetésével. A Vásárló köteles az árut harmadik féltől (Eladó logisztikai partnerétől) átvenni. 

Amennyiben a Vásárló nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül), akkor szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről) 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

  • Ebben az esetben a webáruház a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a vevővel szemben, hiszen őt a késedelem miatt kár éri

  • A szokásos szállítási költség: 1575 Ft + ÁFA/alkalom, azaz bruttó 2000 Forint/alkalom. A tárolás szokásos költsége: 1 hét ingyenes. A 7. napot követő minden megkezdett napon napi 394 Ft + ÁFA, azaz bruttó 500 Ft/nap. Az áru kiadása mindaddig visszatartható, míg a tárolási és/vagy szállítási költség nem kerül megfizetésre a Vásárló által készpénzben vagy utalással az Eladó bankszámlájára.

3. Az Eladó a megrendelt áruk kiszállítási kötelezettsége az áru elszállításával és futárnak történő átadásával (futárszolgálat) valósul meg a rendeltetési helyükre történő további szállítás céljából.

4. Az eladó felszámíthatja a szállítási költséget. A költségekről és a szállítási feltételekről részletes információ az Áruszállítás mellékletben található. Ezen kívül a fizetési folyamat során tájékoztatást ad az árról, dátumról és a szállítási költségekről, amit a KoreaShop a Vevőnek küldött e-mailben is visszaigazol. Az áruval együtt adóbizonylatot (számlát) szállítunk a Vevőnek. Minden ár tartalmazza az ÁFA-t.

VI. Elállás a szerződéstől

1. A Vásárló jogában áll az interneten vagy telefonon kötött szerződéstől indoklás nélkül elállni az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül a Ptk. szerint, melyet a Koreashop.hu saját rendelkezése alapján 30 naptári napra növelt. Ebben az esetben szükséges a szerződéstől való elállásról szóló levél (panaszűrlap) elküldése az Eladónak a megadott határidőn belül a koreashophungary@gmail.com e-mail címre. A kitöltött reklamációs űrlapot és az igényelt árut a következő címre küldje el: 2120 Dunakeszi, Magdolna utca 40. címre. Ha a fogyasztó élni kíván e jogával, köteles a reklamációs lapot legkésőbb a meghatározott időszak utolsó napján az Eladó címére elküldeni, vagy postai úton legkésőbb az időszak utolsó napján eljuttatni az Eladó címére, az elérhetőségeken megadott címre. A fogyasztó a szerződéstől való elállás közlését követően köteles személyesen elküldeni, illetve átadni az elállási szerződés tárgyát, minden irattal - pl. az eredeti számlát, az árura vonatkozó utasításokat és egyéb dokumentumokat, amelyeket az áruval együtt, de legkésőbb az elállástól számított 30 napon belül kézbesítettek. Az áru visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. Az áru kézbesítésétől számított 14 napon belüli elállás esetén Ön jogosult az áruk kiszállítási költségének megtérítésére is, a legolcsóbb áruszállítási módnak megfelelő összegben. A szerződéstől való későbbi elállás esetén csak az áru vételárát térítjük vissza. A feltüntetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül visszaküldjük Önnek. Legálisan azonban megvárhatjuk, amíg visszaküldi nekünk az árut a fizetéssel együtt. Ugyanazt a fizetési módot alkalmazzuk, mint Ön a vételár kifizetésekor, ha csak másként nem állapodunk meg.

2. A vásárló nem jogosult elállni a szerződéstől, ha:

  • - a szolgáltatás nyújtása, a Fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a Fogyasztó nyilatkozott arról, hogy megfelelő tájékoztatást kapott arról, hogy hozzájárulásának megadásával elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, ha a fogyasztó kifejezett hozzájárulását adta, és ha a szolgáltatás teljes körű nyújtása megtörtént;
  • - áru értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás, amelynek ára a pénzpiaci árak mozgásától függ, amelyet az Eladó nem tud befolyásolni, és amely a szerződéstől való elállás időtartama alatt előfordulhat;
  • - az árut a Vásárló igényei szerint gyártották, vagy az árut a személyes igényekhez (pl. gravírozott csomagolás esetén) és a Vásárló által a zárt csomagolásból kiválasztott áruhoz igazították, és amely higiéniai okokból nem küldhető vissza (pl. kozmetikumok és egyéb, a bőrrel közvetlenül érintkező áruk kinyitása);
  • - olyan áruk, amelyek gyorsan romlanak vagy megsérülnek;
  • - olyan árukról van szó, amelyek a kiszállítást követően elválaszthatatlanul keveredhetnek más árukkal.

 

VII. Felelősség az áru hibáiért és jótállás

1. Az árukra vonatkozó garanciális feltételekre az Eladó Reklamációs Eljárása és a Magyarországé hatályos jogszabályai az irányadók.

2. A KoreaShop felelősséggel tartozik azokért a hibákért, amelyek a termék vevő általi átvételét követően jelentkeznek a szavatossági időn belül (szavatosság). A KoreaShop webáruházban kínált összes áru szavatossági ideje minimum 12 hónap, kivéve, ha az árun ennél rövidebb időtartam van feltüntetve. A jótállási idő az áru Vevő általi átvételétől kezdődik.

VIII. Panaszok

1. Ha a kiszállításkor sérült a termék, a KoreaShop kupon (árengedmény a következő rendelésnél) formájában megtéríti a vásárlót. A vásárló a hiba elhárítását a termék cseréjeként is kérheti. Ha a hiba elhárítása a KoreaShop számára lehetetlen vagy nem kifizetődő, a Vásárlónak jogában áll a vételárból engedményt kérni és - jelentős hiba esetén - elállni az adásvételi szerződéstől. A Vásárló a hiba bejelentésekor köteles tájékoztatni az Eladót, hogy melyik jogot választotta.

2. Hibásnak kell tekinteni a terméket különösen, ha nem a szokásos vagy bemutatott tulajdonságokkal rendelkezik, nem felel meg a rendeltetésének, nem felel meg a jogszabályi előírásoknak, vagy nem a megállapodás szerinti mennyiségben került szállításra. A kiszállított áruval szembeni bőrérzékenység vagy allergiás reakció nem ok az áru hibájának észlelésére. Hasonlóképpen, a megrendelésben nem szereplő ajándékok vagy ingyenes termékek hibái nem minősülnek termékhibának. A webáruházunkban található termékekről készült fényképek illusztrációk, nem minősülnek kötelező érvényű leírásnak a termékek tulajdonságairól (például a csomagolás a gyártó által végrehajtott változtatások miatt eltérhet).

3. 3. Szívesen válaszolunk minden panasszal kapcsolatos kérdésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a koreashophungary@gmail.com e-mail címen a kitöltött panaszlappal együtt, amelyet itt talál. Az űrlap kitöltésekor ne felejtse el leírni a hibát, és csatoljon fényképeket a hibás termékről (ha lehetséges). A reklamált árut a reklamációs űrlappal együtt küldje el a következő címre: 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138.

4. A KoreaShop a reklamáció elbírálásáról, így különösen a reklamáció elfogadásáról és annak pozitív vagy negatív elbírálásáról e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatja a Vevőt, legkésőbb annak benyújtásától számított 30 napon belül. A KoreaShop telefonon is felveheti a kapcsolatot az ügyféllel.

5. A panasz azonnali kivizsgálásra kerül. A panaszkezelés, beleértve a hibajavítást is, általában nem haladja meg a 30 napot. Ellenkező esetben a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől. A vevő felelőssége, hogy segítse a KoreaShop ezen határidő betartásában.

6. Indokolt reklamáció esetén az áru visszaküldésével járó költségeket a KoreaShop viseli.

7. A szerződéses jogviszonyból eredő kötelezettségek megszegésének megtérítése a jogszabályi előírásoknak megfelelően történik. A csomagoláson és a betétlapokon található összes utasítást be kell tartani. Az ettől eltérő kérelmekért és/vagy feldolgozásokért felelősséget nem vállalunk.

 

IX. Hűségprogram - KoreaShop Club

1. A KoreaShop webáruházban történő termékek vásárlásával Ön a KoreaShop Club Hűségprogram (a továbbiakban: Hűségprogram vagy KoreaShop Club) Tagja lesz.

2. A Tag hűségprogramja keretében a KoreaShop webáruházban vásárolt kozmetikumok hűségszámláján a Cashback jóváírásra kerül. A hűségért felhalmozott Cashback összege a vételárnak felel meg forintban.

3. Minél több terméket vásárol egy hűségprogram-tag, annál több juttatásban részesül.

4. A felhalmozott pénzvisszatérítés nem értékesíthető vagy adományozható. Cashback nem váltható készpénzre. A felhalmozott Cashback összeggel a törzsvásárlói programtag csak az áru értékének 50%-át tudja kifizetni.

5. A pénzvisszatérítési időszak vásárlásonként 90 nap. A vásárló a weboldalon ellenőrizheti a rendelkezésére álló Cashback összegét, amelyre a weboldalon felhatalmazást kell kapnia. Ezeket az adatokat megrendeléskor a kosárban is ellenőrizheti.

6. Simon és Szimics kft nem vállal felelősséget a Cashback esetleges harmadik fél általi visszaéléséért, kivéve, ha a fiókhoz való hozzáférés elvesztését a Hűségprogram Résztvevője nem értesítette időben.

7. Simon és Szimics kft fenntartja a jogot, hogy a hűségprogramot bármikor megszakítsa. Szintén a Simon és Szimics kft fenntartja a jogot a cashback számítási rendszer megváltoztatására.

8. A Hűségprogram megszűnése vagy megszakítása esetén a Simon és Szimics kft vállalja, hogy a KoreaShop honlapján tájékoztatja a Hűségprogram Tagjait. A Cashback Hűségprogram vége előtt fel nem használt vagy megszakítása törlésre kerül.

9. A KoreaShop Club tagság és a kapcsolódó szolgáltatások ingyenesek.

10. A Hűségprogram tagja saját elhatározásából bármikor kizárható a KoreaShop Clubból. Ebben az esetben az ügyfél a tagság megszüntetésére vonatkozó kérelmét a koreashophungary@gmail.com e-mail címre küldi.

X. Ajánló program

1. Részvételi jog.

Az Ajánlóprogram csak azok a KoreaShop ügyfelek számára érhető el, akik a részvétel ideje alatt már tizennyolc (18) évesek. Az Ajánlói Programban való részvételével és az ajánló linkjének vagy promóciós kódjának felhasználásával teljes és feltétel nélküli beleegyezését jelenti a jelen Szerződésben foglalt feltételekbe, valamint a KoreaShop döntéseibe és értelmezéseibe, amelyek véglegesek és kötelező erejűek az ezzel kapcsolatos minden kérdésben.
Az Ajánlói Program keretében új vásárló számára (a továbbiakban: „Ajánlók”) egy egyedi telefonszám és e-mail-cím kombinációja (azok, amelyeket nem használtak a rendelések leadásakor a KoreaShop weboldalán egyetlen domain zónában sem).
Ha Ön Új Vásárló, akkor az első rendelés leadásakor van lehetősége kedvezményt kapni, a kedvezmény mértékét a KoreaShop saját belátása szerint határozza meg. Ehhez egy ajánló linket vagy egy ajánlói promóciós kódot kell használnod, amelyet egy barátod kapott. A promóciós kód alkalmazásához regisztrálnia kell vagy engedélyeznie kell az oldalon, és ugyanakkor nem lehet sikeres vásárlás a fiókjában.

2. Általános információk az ajánlóprogramról.

A meghatározott alkalmassági követelményeknek való megfelelés függvényében Ön a weboldalon kínált termékek megvásárlása után vehet részt az Ajánlói Programban. Az első rendelés beérkezése után 48 órával automatikusan bekerül az Ajánlóprogramba, melynek tagjaként a jövőben 1990 Ft összegű cashback-et kaphat a KoreaShop club számlájára (a továbbiakban: "Pénzvisszafizetés").

Ha vissza szeretné utasítani az Ajánlói Programban való részvételt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: koreashophungary@gmail.com

Ahogy fentebb említettük, 48 órával azután, hogy megkapta első megrendelését a fiókjában, egy speciális link vagy promóciós kód (a továbbiakban: "Ajánló hivatkozás") jön létre, amely elérhető lesz a személyes fiókjában.

Megoszthatja ajánlói linkjét potenciális új vásárlókkal.

Azon Referral által leadott rendelések esetén, akik az Ön Ajánló linkjével lépnek fel a KoreaShop weboldalára, vagy az első rendelésük leadásakor az Ön promóciós kódját használják, Cashback-et számítunk fel, ehhez az Ajánlónak meg kell kapnia az első 15.000 Ft-os vagy azt meghaladó rendelést.

A Cashback ugyanazon elv szerint használható fel, mint a hűségprogramban.

3. Cashback fogadása

A Cashback jóváírásra kerül a hűségprogram számláján.

Az Ajánló hivatkozásának vagy promóciós kódjának használatáért, valamint a jelen Szabályzatban meghatározott egyéb követelményeknek való megfelelésért a pénzvisszafizetés az utaló első megrendelésének kézhezvételétől számított 48 órán belül megtörténik.

XI. Kuponok

Kuponok felhasználása főszabály szerint az érvényességi idejükön belül, minimum bruttó 10.000 forint értékű rendelés esetén lehetséges, ha másképp nem rendelkezünk (például egyedi kuponok, egyedi ajándékkártyák esetén). Vásárlásonként maximum 1 kupon használható fel.

XII. Alternatív vitarendezés

1. A Vásárló jogosult az Eladóhoz kártérítést kérni (e-mailben a koreashophungary@gmail.com címre), ha nem elégedett azzal, ahogy az Eladó a panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy az Eladó megsértette jogait. Ha az Eladó erre a megkeresésre nemleges választ ad, vagy annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol, a Vásárló mint fogyasztó élhet a peren kívüli vitarendezéshez való jogával, és panaszt tehet az Európai Bizottság online felületén keresztül, amely elérhető az interneten ezen a címen.

2. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület kizárólagos hatáskörrel rendelkezik az online értékesítéssel vagy online szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos nemzetközi fogyasztói jogviták ügyében. A Budapesti Békéltető Tanács internetes elérhetősége: https://bekeltet.bkik.hu/. A Budapesti Érdekegyeztető Tanács elérhetősége: cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefon: 06-1-488-2131, fax: 06-1-488-2186, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu.

XІII. Záró rendelkezések

1. A Vásárló tudomásul veszi és elfogadja, hogy az Eladó és a Vásárló közötti jogokra és kötelezettségekre a jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint a magyar fogyasztóvédelmi jogszabályok vonatkozó jogszabályi rendelkezései az irányadók.

2. A jelen Általános Szerződési Feltételekben közvetlenül nem szabályozott egyéb kérdésekben az egyedi adásvételi szerződések megkötésekor hatályos jogszabályok az irányadóak.

3. A Vásárló a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy a jelen feltételeket elolvasta és azokkal teljes mértékben egyetért.

4. Ha a jelen feltételek egy vagy több pontja részben vagy egészben érvénytelenné válik, a többi rendelkezés érvényességét ez nem érinti, és a többi rendelkezés teljes mértékben érvényben marad.

Jelen általános szerződési feltételek 2023.09.15-én lépnek hatályba.

 

Az oldal tetejére