Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések (FAQ)

Gyakran Ismételt Kérdések (FAQ):

  1. Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?
    Ebben az esetben írj nekünk az koreashophungary@gmail.com email címre vagy hívj minket a 06202883820-as telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát és azt is, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak, akkor tudunk rajta módosítani.

  2. Hogyan lehet egy terméket visszaküldeni?
    A hatályos jogszabályok értelmében a megrendelt csomag átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhető a webboltunkban vásárolt termék. Az ilyen áruk azonban nem viselhetnek magán használati nyomokat, nem lehetnek sérültek vagy megsemmisültek, az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lenniük annak teljes tartalmával együtt. A kiválasztott termékek visszaküldéséhez kérjük, küldd vissza azokat a címünkre 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138.. az elállási nyilatkozattal együtt.

  3. Mennyi ideig tart a rendelés teljesítése?
    A termékeket igyekszünk a rendelés leadásától számított 24 órán belül feladni, míg a szállítási idő a futár cégtől függ.

  4. Megváltoztathatom a szállítási címem?
    Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a koreashophungary@gmail.com e-mail címen.

  5. Elveszett csomag – mi a teendő?
    Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: koreashophungary@gmail.com

  6. A csomagot nem vettem át időben – mi a teendő?
    Az előírt határidőn belül át nem vett csomagot visszaküldik a feladónak. Amint a küldemény visszaérkezik hozzánk, felvesszük veled a kapcsolatot, hogy visszaigazoljuk és egyeztessük az újraküldés részleteit, például a fizetést vagy az esetleges szállításmódosítást a döntésedtől függően. Kétség esetén írj üzenetet: koreashophungary@gmail.com

  7. Mi a teendő, ha a csomag sérült?
    Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt termékek a kiszállítás előtt megfelelően biztosítva legyenek. Ha azonban a csomag szállítás közben megsérül, panaszt tehetsz, vagy visszaküldheted a sérült terméket. Ilyen esetekben célszerű megtagadni a csomag átvételét és kitölteni a futár által birtokolt kárbejelentést, és felvenni velünk a kapcsolatot a 06202883820 telefonszámon vagy a koreashophungary@gmail.com e-mail címen.

Az oldal tetejére
Close menu

 A KoreaShop.hu weboldal használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

99.08%
a vásárlók közül ajánlaná ismerősének ezt a boltot.
Elégedettség a bolttal:
Szállítási idő:
A bolt áttekinthetősége:
Ügyfélszolgálat/kommunikáció:
A(z) KoreaShop.hu elnyerte az Árukereső Megbízható Bolt minősítését a vásárlók valós visszajelzései alapján.