Gyakran Ismételt Kérdések (FAQ):
-
Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?
Ebben az esetben írj nekünk az koreashophungary@gmail.com email címre vagy hívj minket a 06202883820-as telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát és azt is, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak, akkor tudunk rajta módosítani. -
Hogyan lehet egy terméket visszaküldeni?
A hatályos jogszabályok értelmében a megrendelt csomag átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhető a webboltunkban vásárolt termék. Az ilyen áruk azonban nem viselhetnek magán használati nyomokat, nem lehetnek sérültek vagy megsemmisültek, az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lenniük annak teljes tartalmával együtt. A kiválasztott termékek visszaküldéséhez kérjük, küldd vissza azokat a címünkre 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138.. az elállási nyilatkozattal együtt. -
Mennyi ideig tart a rendelés teljesítése?
A termékeket igyekszünk a rendelés leadásától számított 24 órán belül feladni, míg a szállítási idő a futár cégtől függ. -
Megváltoztathatom a szállítási címem?
Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a koreashophungary@gmail.com e-mail címen. -
Elveszett csomag – mi a teendő?
Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: koreashophungary@gmail.com -
A csomagot nem vettem át időben – mi a teendő?
Az előírt határidőn belül át nem vett csomagot visszaküldik a feladónak. Amint a küldemény visszaérkezik hozzánk, felvesszük veled a kapcsolatot, hogy visszaigazoljuk és egyeztessük az újraküldés részleteit, például a fizetést vagy az esetleges szállításmódosítást a döntésedtől függően. Kétség esetén írj üzenetet: koreashophungary@gmail.com -
Mi a teendő, ha a csomag sérült?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt termékek a kiszállítás előtt megfelelően biztosítva legyenek. Ha azonban a csomag szállítás közben megsérül, panaszt tehetsz, vagy visszaküldheted a sérült terméket. Ilyen esetekben célszerű megtagadni a csomag átvételét és kitölteni a futár által birtokolt kárbejelentést, és felvenni velünk a kapcsolatot a 06202883820 telefonszámon vagy a koreashophungary@gmail.com e-mail címen.