A rendelés teljesítése:
1. Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?
Ebben az esetben írj nekünk az koreashophungary@gmail.com email címre vagy hívj minket a 06307980727-es telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát és azt is, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak akkor tudunk rajta módosítani.
2. Hogyan lehet egy terméket visszaküldeni?
A hatályos jogszabályok értelmében a megrendelt csomag átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhető a webboltunkban vásárolt termék. Az ilyen áruk azonban nem viselhetnek magán használati nyomokat, nem lehetek sérültek vagy megsemmisültek, az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lenniük annak teljes tartalmával együtt. A kiválasztott termékek visszaküldéséhez kérjük, küldd vissza azokat a címünkre 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138.. az elállási nyilatkozattal együtt.
3. Mennyi ideig tart a rendelés teljesítése?
A termékeket igyekszünk a rendelés leadásától számított 24 órán belül feladni, míg a szállítási idő a futár cégtől függ.
4. Megváltoztathatom a szállítási címem?
Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a a koreashophungary@gmail.com e-mail címen.
5. Elveszett csomag – mi a teendő?
Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: koreashophungary@gmail.com
6. A csomagot nem vettem át időben – mi a teendő?
Az előírt határidőn belül át nem vett csomagot visszaküldik a feladónak. Amint a küldemény visszaérkezik hozzánk, felvesszük veled a kapcsolatot, hogy visszaigazoljük és egyeztessük az újraküldés részleteit, például a fizetést vagy az esetleges szállításmódosítást a döntésedtől függően. Kétség esetén írj üzenetet: koreashophungary@gmail.com
7. Mi a teendő, ha a csomag sérült?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt termékek a kiszállítás előtt megfelelően biztosítva legyenek. Ha azonban a csomag szállítás közben megsérül, panaszt tehetsz, vagy visszaküldheted a sérült terméket. Ilyen esetekben célszerű megtagadni a csomag átvételét és kitölteni a futár által birtokolt kárbejelentést, és felvenni velünk a kapcsolatot a +36 307980727 telefonszámon vagy a koreashophungary@gmail.com e-mail címen.