Barion Pixel

 A KoreaShop.hu weboldal használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Skin Food - Finom kozmetikumok finom ételekből!

Koreai kozmetikum webshop - Koreashop K-beauty

A SKIN FOOD MÁRKA TÖRTÉNETE
2017-ben a dél-koreai kozmetikai márka ünnepelte fennállásának 60. évfordulóját. A SKIN FOOD kozmetikai márkát 1957-ben alapították. Azonban csak 2002-ben döntöttek a vállalat teljes átalakításáról a ma ismert koncepcióra. Az új irányvonalat a „lifestyle márka” filozófiájára alapozták. A márka termékei népszerűek Tajvanon, Japánban, Kínában, az Egyesült Arab Emírségekben és más ázsiai országokban. Sőt, napjainkban a márka nemcsak Ázsiában, hanem világszerte is ismert.

A SKIN FOOD FILOZÓFIÁJA
A Skin Food az egyik legérdekesebb ázsiai márka. Ez az első kozmetikai márka, amely természetes összetevőket használ eredeti formájukban – olyan hétköznapi élelmiszereket, mint az uborka, paradicsom, rizs, tej és más alapanyagok, amelyeket táplálékként fogyasztunk. A márka filozófiája így foglalható össze: „Ami egészséges az Ön számára, az a bőrének is jót tesz.” Ugyanis minden, amire a bőr táplálásához, hidratálásához és egészségéhez szükség van, megtalálható az egészséges élelmiszerekben.
A termékek fejlesztése során például brazil fekete cukrot, királyi fekete mézet és francia szőlőt is felhasználnak. A szépség titka az ételekben rejlik, amelyek körülvesznek bennünket.

TERMÉSZETES KOREAI KOZMETIKUMOK A SKIN FOOD-TÓL
A vállalat másik mottója: „Mi 14 éven át védjük a bőrét, nem csupán 14 napig.” A Skin Food kozmetikumait hosszú távú hatásokra tervezték, ezért különös figyelmet fordítanak az összetevők ökológiai tisztaságára és a termesztési módszerekre. A Skin Food képviselői a világ különböző részein találkoznak gazdálkodókkal, hogy garantálják, a vásárlók a legjobb élelmiszer-alapanyagokat kapják, például organikus paradicsomot vagy uborkát.
Az ökológiai és fenntartható gazdálkodás a márka filozófiájának alapja. A vállalat a minőségre összpontosít, nem a mennyiségre. „Arra törekszünk, hogy mindent helyesen végezzünk, még akkor is, ha ez több időt vesz igénybe. Az örökkévaló szépségre koncentrálunk, nem a rövid távú eredményekre.”

A KOREAI KOZMETIKAI GYÁRTÓ JELLEMZŐI
A márka logója egy angyalka, amely szimbolikus jelentőséggel bír. Ezzel a koreai gyártó azt jelzi, hogy termékei gyengéden védik a vásárlókat a modern környezet káros hatásaitól.
Figyelemre méltó továbbá a kozmetikai termékek csomagolásának „pásztorális” country stílusa, amely a természetességre utal.

Rendezés:
Az oldal tetejére